دیگ بخار با کیفیت

تولید و فروش انواع دیگ بخار

دیگ بخار با کیفیت

تولید و فروش انواع دیگ بخار

مزایای استفاده از دیگ بخار

ساخت دیگ های بخار واتر تیوب که از لوله های با قطر کم و دارای یک درام بخار کوچک استفاده می کنند، امکان تولید یا تولید بخار در دما و فشار بالا را فراهم می کند. وزن دیگ بخار بسیار کمتر از دیگ فایرتیوب معادل است و فرآیند بالا بردن بخار بسیار سریعتر است.

ترتیبات طراحی انعطاف پذیر هستند، راندمان بالا است و آب تغذیه دارای گردش طبیعی خوبی است. اینها برخی از دلایل متعددی است که چرا دیگ بخار آب لوله ای جایگزین دیگ فایرتیوب به عنوان تولید کننده اصلی بخار شده است.

دیگ های بخار لوله آب اولیه از یک درام استفاده می کردند. هدرها توسط لوله های کوتاه و خم شده با لوله های مستقیم بین هدرها به درام متصل می شدند. گازهای داغ از کوره از روی لوله ها عبور می کنند، اغلب در یک گذر،

توسعه بعدی طراحی لوله خم شد. این دیگ دارای دو بشکه، یک کوره یکپارچه است و به دلیل شکل آن اغلب به نوع D نیز گفته می شود. کوره در کنار دو طبل قرار دارد و از هر طرف با دیواره های لوله احاطه شده است. این لوله‌های واتروال یا به هدرهای بالا و پایین یا هدر پایین و درام بخار متصل می‌شوند. هدرهای بالایی توسط لوله های برگشتی به درام بخار متصل می شوند. بین درام دیگ بخار و درام آب کوچکتر در زیر، تعداد زیادی لوله مولد با قطر کمتر تعبیه شده است. اینها سطوح اصلی انتقال حرارت را برای تولید بخار فراهم می کنند. لوله‌های با سوراخ بزرگ یا پایین‌آمده‌ها بین درام بخار و آب تعبیه می‌شوند تا از گردش طبیعی خوب آب اطمینان حاصل شود.

در آرایش نشان داده شده، سوپرهیتر بین درام ها قرار دارد که توسط چندین ردیف لوله صفحه ای از گازهای بسیار داغ کوره محافظت می شود. از مصالح نسوز یا آجرکاری در کف کوره، دیوار مشعل و همچنین پشت دیواره های آبی استفاده می شود. محفظه دوتایی دیگ بخار گذرگاهی را برای هوای احتراق به سمت کنترل هوا یا ثبت احاطه کننده مشعل فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد