دیگ بخار با کیفیت

تولید و فروش انواع دیگ بخار

دیگ بخار با کیفیت

تولید و فروش انواع دیگ بخار

دیگ بخار چیست؟

دیگ بسته بندی شده یک برنامه جداگانه است که برای دریافت انرژی از یک مشعل داخلی با سوخت نفت یا گاز استفاده می شود. این نوع دیگ بخار در تولید خروجی بخار عظیم در فشار بالا و همچنین دمای بالا مهارت دارد. این دیگ بارهای متغیری را اجرا می کند که زمان راه اندازی یا پاسخ کمی دارند. کاربردهای این دیگ عمدتاً شامل بخار فرآیند صنعتی، شیمیایی یا استفاده به عنوان مولد برق با توربین بخار می باشد. دیگ پکیج را می توان به عنوان دیگ با بار پیک استفاده کرد زیرا به نیروی دیگری اضافه می شود که در حالی که سایر منابع موفق نمی شوند، وارد می شود.

دیگ بخار استوکر در سیستم های برد متداول و تولید همزمان در کارخانه های قند بیشترین قابلیت را دارد. این دیگ ها دارای طراحی غشایی بوده و به صورت کاملا اتوماتیک کار می کنند. این بویلرها دارای ویژگی های ذاتی برای عملکرد بدون مشکل و راندمان حرارتی بالا هستند. اینها بر اساس تکنیک تامین سوخت به دیگ و با نوع رنده طبقه بندی می شوند. دیگ های بخارپز به دو نوع استوکر زنجیره ای یا توری توری و استوکر پخش کننده طبقه بندی می شوند.

مزایای دیگ بخار

از مزایای این دیگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هزینه ساخت این دیگ ها کم است.

این دیگ از هر نوع دودکش استفاده می کند

مساحت کمتری را اشغال می کند.

قابل حمل است.

دارای دیگ خود بسته

https://diigsteam.royablog.ir/

فروش دیگ بخار زاگرس

ما گسترده ترین نمونه کار دیگ بخار سفارشی در صنعت، بیش از 100 سال تجربه در احتراق، و 30٪ از پایه نصب شده جهانی سیستم های دیگ بخار را داریم. ما در بسیاری از پیشرفت‌های فنی پیشگام بوده‌ایم که به دستیابی به راندمان، انعطاف‌پذیری و در دسترس بودن نیروگاه‌های فسیلی، زیست توده و نیروگاه‌های هم‌سوخت کمک می‌کند، و دیگ بخار با راندمان بالا ما تا 94 درصد قابلیت اطمینان دارد.

بالاترین راندمان دیگ بخار در صنعت

بویلرهای ما به راندمان چرخه 44 تا 48 درصدی کمتر از ارزش گرمایشی کمک می کنند، که به طور قابل توجهی انتشار سوخت و CO2 را برای مشتریان ما کاهش می دهد.

تا به امروز، ما بیش از 116000 مگاوات ذغال سنگ پودر شده فوق بحرانی و بویلرهای USC را در سراسر جهان عرضه کرده‌ایم و به شرکت‌های دیگر مجوز و آموزش داده‌ایم تا 140000 مگاوات اضافی نصب کنند. نیروگاه زغال سنگ RDK8 در آلمان به لطف فناوری دیگ بخار به بازده 47.5 درصد رسید.

ما همچنان به رهبری صنعت ادامه می دهیم و در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنیم که برای بهبود تجهیزات تولید برق بخار با راندمان بالا با هدف رسیدن به راندمان 50 درصد اختصاص یافته است.

تخصص ما در آسیاب زغال سنگ، سیستم های پخت و چیدمان دیگ های بخار برای انواع زغال سنگ و سایر سوخت ها به حداکثر رساندن فرسودگی کربن کمک می کند. این تجربه میدانی، همراه با تخصص گسترده آزمایشگاهی ما، در استانداردهای طراحی ما گنجانده شده است تا اطمینان حاصل شود که بویلرهای با کارایی بالا و قابل اعتماد طراحی شده برای نیروگاه های صنعتی را ارائه می دهیم. ما همچنین از مدل سازی و تجزیه و تحلیل پیشرفته برای تعریف چیدمان بهینه کوره استفاده می کنیم. در هر کاری که انجام می‌دهیم، اطمینان حاصل می‌کنیم که دیگ‌های ما اندازه مناسب، بهینه‌سازی شده برای عملکرد، انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه هستند.