دیگ بخار با کیفیت

تولید و فروش انواع دیگ بخار

دیگ بخار با کیفیت

تولید و فروش انواع دیگ بخار

دیگ بخار با کیفیت از کجا بخرم؟

همکاری با متخصصان سیستم های آب بخار برای در دسترس بودن تجهیزات تولید برق شما ضروری است. انتخاب زاگرس به عنوان شریک تجاری شما به چندین فعالیت اصلی در شرکت شما می افزاید. متخصصان زاگرس با سابقه ای گسترده در مهندسی، تولید، راه اندازی و نگهداری سیستم های دیگ بخار در سراسر جهان، به شما در یافتن راه حل بهینه کلید در دست کمک می کنند. زاگرس که چندین دهه پیش به عنوان تولید کننده دیگ شروع به کار کرد، در طراحی و تحویل دیگ بخار صنعتی برای پروژه های انرژی (تجدیدپذیر) تجربه دارد.

بویلرهای بخار صنعتی استورک ترمک در سیستم های دیگ بخار زاگرس به صورت سفارشی تخصص دارد. ترکیب مهندسی، تولید، راه اندازی و نگهداری. زاگرس با استفاده از نرم افزار CFD برای تجزیه و تحلیل جریان سیال و انتقال حرارت، یک مفهوم منحصر به فرد برای شرکت های فعال در تولید برق (تجدیدپذیر)، صنایع (پترو) شیمیایی و فرآیندی دارد.

برای جوشکاری دیواره های غشایی دیگ بخار، دستگاه های جوش مختلفی در کارخانه تولیدی خود زاگرس موجود است. و برای مدیریت زمان زندگی، زاگرس شریک شما برای CMMS با اجرای برنامه های تعمیر و نگهداری است. ارزش افزوده زاگرس به طور خاص در طراحی دیگ بخار از جمله سیستم های مشعل OEM بیان می شود.

اگر خانه ای قدیمی دارید که قبل از دهه 1950 ساخته شده است و هنوز رادیاتورهای اصلی با پره ها را دارید، احتمالاً سیستم دیگ بخار دارید. دیگ بخار یک فناوری گرمایش همرفتی قدیمی است که قدمت آن به بیش از 200 سال می رسد و بیشتر در خانه های قدیمی یافت می شود. دیگ های بخار به طور کلی قابل اعتماد هستند، اما برای بهترین عملکرد و طول عمر باید به طور معمول سرویس شوند.

سیستم دیگ بخار چیست؟

سیستم دیگ بخار گرما را از طریق بخار توزیع می کند. کوره دیگ بخار آب را با مشعل گازی یا نفتی گرم می کند و آب به قیمت دیگ بخار تبدیل می شود. سپس بخار به داخل رادیاتورهای هر اتاق رانده می شود. رادیاتور بخار یک هالک چدنی بزرگ است، نوعی که در ساختمان های آپارتمانی قدیمی می بینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد